Vipavska cesta 4
5270 Ajdovščina, Slovenija
+386 5 364 49 00
+386 5 364 49 07
marko.rondic@ozs.si
tea.gruden@ozs.si

Vabilo na delavnico “Kako poteka inšpekcijski postopek in na kaj morate biti kot stranka v inšpekcijskem postopku pozorni”

 

Vabimo vas na delavnico na temo,

“Kako poteka inšpekcijski postopek in na kaj morate biti kot stranka v inšpekcijskem postopku pozorni”

 

ki bo v sredo, 19.1.2022 ob 10.00 uri

v prostorih Območne obrtno-podjetniške zbornice Ajdovščina, Vipavska cesta 4.

Podjetja načeloma želijo poslovati pošteno in zakonito. Problem pa je, da morda ne poznajo zakonodaje oziroma se enostavno ne znajdejo v morju predpisov, ki so na žalost včasih  zelo nejasno napisani. Pogosto je zelo težko priti do dodatnih informacij, ki jih potrebujejo, da bi se v dani situaciji odločili pravilno. To velja zlasti za mala podjetja in samostojne podjetnike, obrtnike, ki nimajo za seboj celega štaba pravnikov in svetovalcev kot kakšno veliko podjetje.

Če ste se odločili za samostojno podjetno pot, ali že vodite podjetje, potem veste, da je pravna urejenost poslovanja ena ključnih lastnosti uspešnih podjetij. Priskrbite si pravočasno pravni nasvet strokovnjaka.

Na podlagi primerov iz prakse bo predstavljeno kako poteka inšpekcijski postopek in na kaj morate biti kot stranka v inšpekcijskem postopku pozorni.

  • kakšna so pooblastila inšpektorjev/tržnih inšpektorjev
  • ali se mora inšpektor najaviti
  • kako poteka inšpekcijski postopek
  • ali inšpekcijski postopek lahko poteka brez prisotnosti direktorja
  • ali lahko izvem kdo me je prijavil
  • ali moram podpisati zapisnik
  • kakšne so moje pravice in dolžnosti kot zavezanca inšpekcijskega postopka
  • kakšna je razlika med upravnim in prekrškovnim ukrepanjem inšpektorja
  • globa, opomin, opozorilo po Zakonu o prekršku – ali vsak ukrep enako zaboli?
  • roki s katerimi se zavezanci srečujete v inšpekcijskem postopku (prekluzivni in instrukcijski roki) in posledice če jih zamudite
  • ali se lahko pritožim na odločitev inšpektorja
  • ali se lahko pritožim na delo inšpektorja (neprimeren odnos)
  • ali inšpekcije tudi svetujejo
  • varstvo potrošnikov (razlika med zakonsko in prostovoljno garancijo in stvarno napako – kaj mora narediti kupec ali naročnik storitve in kaj podjetje? Kdaj se vključi inšpektor?)
  • nepoštene in agresivne poslovne prakse, kaj je to in kako se temu izogniti predno to inšpektor ugotovi
  • kako je s prodajo in oglaševanjem tobaka in alkohola, uporabo slovenščine, avtorskimi pravicami (licence za računalniške programe), označevanjem cen blaga in storitev, izdaja računov, varnost in skladnost tehničnih proizvodov, delovni čas gostinca, trgovca, obrtnika, plastične vrečke da ali ne,
  • izplačilo regresa, prepoved zaposlovanja tujcev, sporazumna odpoved delovnega razmerja,…

 

Predavateljica: Andrejka Grlič, dolgoletna glavna tržna inšpektorica

Kotizacija: brezplačno

Informacije

Tea Gruden, e-pošta: tea.gruden@ozs.si;

Prijave:  Za udeležbo na delavnici je potrebna predhodna prijava na telefon 05 36 44 900 ali elektronske pošte na naslov tea.gruden@ozs.si

Obvezno je izpolnjevanje PCT pogojev, PCT pogoj se bo kontroliral na vstopu v dvorano.

Ves čas predavanja je obvezno nošenje mask.

Območna obrtno-podjetniška zbornica Ajdovščina (OOZ Ajdovščina) je konzorcijski partner projekta »Izvajanje celovitih podpornih storitev za potencialne podjetnike in podjetja v okviru Slovenskih poslovnih točk za obdobje od 2018 do 2022 –  SPOT svetovanje Goriška«.